luni, 23 iunie 2014

Femeia contemporana


Azi telefonul a sunat de multe ori...

Trei prietene, trei povesti diferite. "M-a inselat", "M-am saturat  sa fiu singura", "Sunt atat de ocupata ca nu am timp de nimic, nici de relatie, nici de nimic". Asa au inceput conversatiile, cea din urma fiind cea mai scurta, se intelege.

Stiu, am mai vorbit despre asta, si o sa mai vorbesc, caci subiectul e mereu de actualitate.
M-am saturat sa aud povestea " Sunt cea mai nefericita din lume".  Unde sunt povestile inspirationale si de succes?! "Sunt fericita?" "Am o viata minunta?" "Traiesc un vis?"  Le gasim pe facebook si atat.

Indiferent de cum arata sau la bratul cui se plimba, femeia gaseste ceva care sa o nemultumesca. DRAMA  e un trend. Te scuteste de apaluze, dar te asaza in centrul atentie. "Vai saraca fata cat e de necajita" si toata lumea sare sa te consoleze si sa te sfatuiasca.

Daca ala o insala, ea isi anesteziasza emotiile cu sedative. La 23 de ani. 

Candva, la 23 de ani, femeile cresteau copii si se preocupau ce sa le puna pe masa, din ce bani sa i trimita la scoala, cum sa-si cultive gradinile. De unde timp de drame?

Dar ala e trecut, sa vorbim de prezent..

Vrem sa aratam bine, dar nu facem sala, vrem sa primim iubire, fara sa oferim, vrem o viata ca in filme, dar ne este lene sa muncim.  Si atunci  ne plangem. Asta e PROBLEMA, nu solutia.

De ce relatiile tale ( unicul motivul pentru care tu existi)  se termina prost? Pentru ca nu stii sa asculti, nu stii sa comunici si ai astepari infantile si inutile. Barbatii doar pozeaza in duri, in realitate au nevoie si ei sa fie ascultati, incurajati, complimentati. I-ai spus vreodata ca i sta bine cu culoarea bleu? L ai incurajat cu " bafta, o sa reusesti?" , l ai intampinat cu " mi a fost dor"?

Nu, ai inceput cu lamentarile inca de cand a deschis usa..." unde ai fost pana la ora asta" , "de ce nu m ai sunat ieri toata ziua?" "vai cate proble am eu" ( n ai, da e expresia ta preferata).

Si bineinteles poti sa adaugi linistita si superficilitatea pe lista calitatilor tale. Aparentele sunt prietenele tale. Esti ranita, si dai check-in "distractieeeee in club"?


Candva in arta si in lieratura femeia era muza.

S-a dus vremea poeziilor, dar n-ar fi placut sa gasesti in jur femei frumoase, destepte si puternice?  Si n-ar fi si mai placut sa fii chiar tu o astfel de femeie? Sa se uite una la tine si sa zica inspirata de prezenta ta" vreau sa fiu si eu asa?". Sa te surprinda Mr Right zambitoare si radioasa si sa se-ndragosteasca iremediabil?

Militez pentru o astfel de lume, a femeilor-model si sper ca si tu sa vrei sa depasesti banalul statut  de casnica/ somera/ sotie/ miloaga, evoluand si dezvoltandu-te atat de frumos incat peste ani sa fii mandra de cum arati, cine esti si cu cine esti.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu